fredag den 14. august 2009

Ydmyget med sko

CyberHerren skriver på msn, at jeg skal iføre mig strik, lægge mig på ryggen og tage bind for øjnene. Derefter skal jeg lade en sko med stilethæl kærtegne klitten indtil, orgasmen er lige op over. Så skal jeg stoppe og tage en af de 6 klemmer i skamlæberne af. Derefter skal jeg vente indtil, mit åndedræt igen er normalt, hvorefter det gentages indtil, alle 6 klemmer er taget af. Til sidst skal jeg tage pluggen ud af fissen, tage det i munden og lade skoen give mig orgasme - skal forestille mig, at det er en Domina, der leger med sin sko på mig.

Ordene gør mig varm, og jeg mærker skammen brænde i mine runde kinder. Det er ikke første gang, at jeg har skullet lade en sko give mig orgasme, men jeg tror ikke, at jeg nogensinde vænner mig til det. Jeg føler det utrolig ydmygende. Alligevel overvejer jeg ikke engang at nægte at adlyde. Vil jo gerne adlyde CyberHerren og vise ham, at jeg er Ham en dygtig og artig tøs.

Derfor ifører jeg mig den lilla sweater med den lækre rullekrave og går i gang, som Han ønsker det. Gad vide, om Han har tænkt på, hvor svært det er for mig at efterkomme Hans ordre om, at min vejrtrækning skal være normal, inden jeg fortsætter? Det er i hvert fald meget svært for mig at få styr på mit åndedræt, og det tager derfor meget lang tid i forhold til, hvor hurtigt jeg plejer at få orgasme.

Skoen kører rundt mellem de våde skamlæber, skosålen klasker mod den hårde dunkende klit, skosnuden glider ind og knepper den lystfyldte fisse og endelig er det den lange smalle stilethæl, der knepper mig til en langvarig dejlig befriende orgasme.

Tak Herre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar