tirsdag den 18. august 2009

Fantasi om cam-leg

Da jeg i sin tid lærte min CyberHerre at kende, ejede jeg ikke et web cam, for det lå mig meget fjernt at vise mig frem. Det lå mig ikke bare fjernt, men det var også en af mine meget klare grænser, for jeg var alt for genert til at vise bare mit ansigt på cam.

CyberHerren havde udtrykt ønske om at se mig på cam, men Han respekterede til fulde min grænse, og Han pressede mig aldrig til noget. Jeg oplevede, at jeg fik et ønske om at glæde Ham, og en dag sprang jeg ud i det efter en pludselig indskydelse og købte et webcam. Stor var Hans forundring over min handling, og den var kun overgået af min egen undren.

Da jeg var kommet hjem med det webcam, fik jeg det skidt - jeg kunne slet ikke klare tanken om at skulle vise mig på cam. CyberHerren var klog, og Han fik mig til at gemme æsken med det famøse cam væk, så jeg ikke kunne se det. I dag har jeg lykkelig glemt alt om, hvor lang tid, som gik, inden jeg var parat til at finde det frem igen og sætte det til. Det var en stor oplevelse den dag, da jeg viste mig for CyberHerren første gang. Han var så stolt af mig og roste mig meget. Han gjorde det (som alt andet) til en positiv oplevelse for mig.

Processen har været og er lang, og det er stadig specielt for mig at tænde for webcam'et, men jeg nyder meget, når CyberHerren ser med og betragter mit ansigtudstryk, når jeg leger efter Hans anvisninger. Efterhånden kan jeg også vise mine bryster frem for CyberHerren på cam. Han er eminent dygtig til at få mig til at nyde det, og jeg bliver så glad og stolt, når Han roser mig.

Det er ind i mellem sket, at jeg har tændt webcam'et, når jeg har skrevet med andre end CyberHerren på msn. Det er dog sket så sjældent, at det kan tælles på en hånd. En Herre, jeg har leget irl med, har set mig lege med mine bryster på cam, og det var også en dejlig oplevelse. Men mit webcam er stort set udelukkende forbeholdt CyberHerren.

Nu har jeg fået en fantasi om at gå et skridt videre med cam. Et stort skridt. Min dejlige tøs moongirl har udtrykt, at hun vil nyde at få lov til at opleve mig som tøs. Det har givet mig en fantasi om, at CyberHerren ser med på cam, når moongirl er her. I min fantasi har jeg den lilla striktrøje på, men er ellers nøgen, og jeg ligger på ryggen på en madras, og moongirl sidder mellem mine spredte ben og leger med min fisse efter mine anvisninger - fingre, dildoer og glidecreme gør mig klar til at modtage hendes handskebeklædte hånd ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar