fredag den 21. august 2009

Avanceret onani

Liderlig var jeg, og du var hurtig til at give mig ordrer over msn - jeg skulle sætte 3 klemmer i hvert bryst (en på hver side af brystvorten og en på brystvorten) inden, jeg skulle kneppe mig selv med en sko med stilethæl. Derefter skulle jeg sætte den oppustelige plug i fissen og puste den så meget op som muligt. Mens jeg skulle kneppe mig selv i røven med analstaven, skulle jeg slikke hælen ren. Efter orgasmen skulle jeg slikke legetøjet rent.

Klemmerne føltes dejlige i mine bryster, og jeg nød den søde smerte meget. Det var ydmygende at skulle kneppe mig selv med skoen, men lysten pulserede i min forræderiske fisse. Derfor varede det ikke længe inden, jeg skiftede hælen ud med pluggen. Mmm hvor var det skønt at blive fyldt ud. Tungen legede med hælen, mens jeg lod analstaven finde vej op i min røv, og det varede ikke mange sekunder, inden jeg kom i en dejlig orgasme. Da min vejrtrækning var faldet lidt til ro igen, slikkede jeg lydigt tingene helt rene, mens jeg fantaserede om, at du var her og tvang mig til det.

Du skal have hjertelig tak for at give mig ordrerne. Du er så sød til at give mig ordrer, når du kan mærke på mig, at jeg trænger til orgasme. Mange tak ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar