lørdag den 15. august 2009

Spankingrum

I flere år har jeg haft nogle fikseringsbeslag hængende på en væg i min stue, og der har stået et par små skabe med mit legetøj i det hjørne af stuen. Det har for så vidt fungeret fint at lege i stuen, og det er blevet til mange dejlige oplevelser der.

Nu er tiden imidlertid kommet til, at jeg får et spankingrum. Jeg er nemlig træt af, at jeg af hensyn til børn og andre "uskyldige" gæster her i huset skal sørge for, at alle tingene til daglig er gemt af vejen. Derfor skal det hele nu samles i et rum, hvor jeg kan lukke døren ind til.

moongirl har erfaring med at indrette spankingrum, og hun har lovet at påtage sig opgaven for mig. Rummet er ikke ret stort, så det bliver noget af en udfordring for hende at forvandle det til en indbydende og inspirerende legeplads for voksne. Vi snakker frem og tilbage om forskellige ideer, og vi er enige om, der skal være noget med kæder derinde. Hvad, der ellers skal være, står hen i det uvisse på nuværende tidspunkt.

Jeg er mildt sagt spændt på, hvordan rummet ender ud med at være. Når det er klar til at anvende, så vil jeg tage fotografier af moongirl i spankingrummet og sætte dem på hjemmesiden ;-)

2 kommentarer:

  1. Det er en stor ære at skulle lave dit spankingrum men jeg har da allerede nogle ideer så der er spændende hvad du siger til disse ideer.

    SvarSlet
  2. Mmm jeg glæder mig meget til at høre og se, hvad du har fundet på ;-)

    SvarSlet