lørdag den 15. august 2009

Forberedelser til moongirls besøg

moongirl er en meget speciel tøs, og hun er virkelig kommet under huden på mig, selvom vi stadig har vores første irl møde til gode. Den 1/9 er dagen, hvor jeg endelig skal møde moongirl irl for første gang, og jeg glæder mig utrolig meget til det. Det bliver et længerevarende besøg, for hun bliver hos mig indtil om søndagen, så vi får noget tid sammen - der skal jo både være tid til snak, hygge og leg ;-)

Jeg er så småt gået i gang med forberedelserne til moongirls besøg, og jeg nyder det virkelig. Nyder at gå og kigge på de gaver, jeg vil forære min skønne tøs. Nyder at gå og købe hendes yndlingssodavand. Forventningens glæde har indtruffet sig i mit lille hus og i min store krop ;-)

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig også vildt meget fordi Du er så SMuk og speciel person, og jeg føler at det er vigtigt for mig at lære dig at kende.
    Ihhh, jeg skal da ikke sådan have gaver..jeg er jo bare tøs..men har gaver til Dig.

    SvarSlet
  2. Kære moongirl,
    du har allerede givet mig den smukkeste gave af alle gaver - dig selv.

    Kærlige knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet
  3. Ihh tak, jeg takker guderne for ar Du vil have mig og vil gøre alt for Dig for det har Du fortjent.

    SvarSlet