onsdag den 12. august 2009

Flyttet fokus

I den seneste tid har jeg grundet "ferie-pausen" mildt sagt været bundliderlig, og jeg har været grædefærdig af indestængt liderlighed. Det har til tider været svært for mig at koncentrere mig om noget, fordi lysten rasede i kroppen. Naturligvis har jeg derfor tigget og bedt Ham om at komme og bruge mig, når hverdagen meldte sig igen.

Nu er det blevet hverdag for mig, og hvad sker der så? Han sendte mig i morges en sms med, at Han var øm i kroppen, og Han derfor gerne ville have massage af mig. Noget underligt skete i det øjeblik, jeg læste Hans besked, for jeg oplevede en forvandling fra at være en egoistisk trængende tæve til at være en adlydende underdanig slavinde - pludselig var mit højeste ønske at give Ham massage og nusse om Ham. Det er meget nyt for mig sådan at fokusere på Hans behov, men hvor er det dog skønt ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar