fredag den 14. august 2009

Stofindkøb

Det er min mening, at jeg vil sy nederdele til moongirl, for jeg kan godt lide tanken om, at jeg på den måde bestemmer, hvilken stil i tøj hun går med. Jeg har tænkt mig at sy korte tætsiddende nederdele til hende, for hendes lange smukke ben og hendes lækre røv fortjener at blive fremhævet.

I dag har jeg derfor bestilt stof på nettet. Der er stof til 5 nederdele i forskellige stoffer samt en kjole i lak ;-)

Jeg er spændt på at modtage det, og jeg håber, kvaliteten af specielt lakstoffet er iorden. Jeg glæder mig meget til at sy det til min dejlige tøs, og jeg ser frem til at forvandle hende til min egen personlige påklædningsdukke ;-)

1 kommentar:

  1. Jeg ser frem til at blive din påklædningsdukke, og Dine ønsker er mine ønsker. *smiler ydmygt*

    SvarSlet