mandag den 24. august 2009

Rastløs og trist

En ny uge er begyndt, og jeg føler mig både rastløs og trist til mode. CyberHerren har travlt i den kommende tid, og egentlig burde det passe godt ind i min kalender, for jeg burde være i fuld gang med at rydde op og tømme det rum, der skal være mit kommende spankingrum. Problemet er, at jeg IKKE er i fuld sving med andet end at sidde og have ondt af mig selv, fordi der ikke er udsigt til, at jeg kommer til at lege som tøs hverken i cyber eller real life. Egentlig er det ikke leg som sådan, jeg længes efter, men ordrer om at gå igang med oprydningen ville gøre underværker. Bilder jeg mig selv ind. Nogle gange ville det være skønt, hvis jeg bare kunne gøre tingene af mig selv og ikke havde det behov for at blive styret gennem hverdagens gøremål.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar