onsdag den 19. august 2009

Naturlig dominans

Det undrer mig meget, at noget, som er så godt, kan blive endnu bedre ;-)

Han var her i sidste uge, og det var en fantastisk oplevelse. Efter en gang massage gav Han mig lov til at slikke Ham, og jeg nød det mildt sagt meget - orgasmerne gennemrystede min krop. Han gjorde noget nyt - mens Hans dejlige pik var dybt begravet i min mund og hals, tog Han med begge hænder ved mine skuldre. Hans greb i mig tændte mig helt vildt, for jeg følte, at Han "tog" mig - at Han markerede sin vilje, at Han VILLE have sin pik i min mund og hals. Det er meget svært at forklare, hvad Hans hænders faste tag i mine skuldre gjorde ved mig, men det var helt vildt ufatteligt skønt.

Jeg fik også lige en reminder om, at jeg fremover skal være mere opmærksom, for jeg spildte noget af Hans vidunderlige sperm. Da Han sprøjtede i min mund, kom Han meget mere, end Han plejer, og jeg spildte noget af sæden, fordi jeg ikke var opmærksom nok. Han blev ved og ved med at sprøjte, og jeg nåede heldigvis at få fanget det sidste med min mund. Mmm, Han smagte himmelsk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar