torsdag den 20. august 2009

Orgasmer i stribevis

I nat vågnede jeg med Han's dejlige pik i munden og Han's skønne duft i næsen - hvilken herlig måde at vågne på ;-)

Han overrasker mig gang på gang. Det er egentlig ikke, fordi Han gør en helt masse nye ting, men kombinationen af de ting, Han gør, er ny hver gang. Ind i mellem tilføjer Han så en ny ting, så hver gang sammen med Ham er ny og spændende for mig.

I nat var det den oppustelige plug med vibrationer i fissen og den lille blå analstav i røven samtidigt - kombinationen var himmelsk, og jeg fik flere orgasmer på den måde, mens jeg fik lov til at slikke Ham. Han havde et fast greb i min ene skulder, og det var skønt. På et tidspunkt var jeg ved at gå i panik og klynkede, at jeg ikke turde. Han bøjede sig stille ned over mig og hviskede i mit øre, at jeg godt turde, og det var nok til, at jeg kunne fortsætte med at få Hans pik ned i halsen. På et andet tidspunkt tog Han uden ord min hånd og lagde den fast ind mod Hans hofte, og det virkede efter hensigten, for jeg blev beroliget af at mærke Ham.

Jeg tiggede Ham flere gange om at kneppe mig i røven, men Han sagde hver gang nej med et smil. Han ville slikkes, og det blev Han naturligvis så. Da jeg havde affundet mig med situationen og havde opgivet ethvert håb om at blive kneppet i røven, trak Han analstaven ud og erstattede den med Han's hårde dunkende pik. Inden pikken var gledet helt ind, startede min orgasme. Og hvilken orgasme - den fortsatte indtil, Han trak sig ud igen ;-)

Bagefter fik jeg lov til at ligge og slappe af, mens vi talte om alt muligt. Han er spændende at tale med, for Han ved så mange ting, som jeg intet aner om. Efter adskillige cigaretter var røget, gav jeg Ham massage. Hvem af os, der nød det mest, ved jeg ikke, men det var en glad, lykkelig og tilfredsstillet tøs, der kunne sige farvel og på gensyn til Ham, da dagen gryede ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar