torsdag den 31. december 2009

2009

På denne sidste dag af 2009 tænker jeg tilbage på året, der gik. Det var et godt år for mig, og jeg lærte et par dejlige mennesker at kende. CyberHerren støttede mig i at afprøve min tøseside irl, og det blev S'eren, der gav mig de dejlige tøseoplevelser. En anden Herre gav mig også en enkelt skøn irl oplevelse samt nogle frække cyberoplevelser.

CyberHerren føler jeg mig stadig meget knyttet til, og jeg nyder stadig at være hans tøs. Han og jeg har ikke så meget tid sammen i disse måneder, men så nyder jeg det desto mere, når vi er sammen.

2009 blev også året, hvor jeg lærte moongirl at kende. Hun er et dejligt menneske, og jeg har udviklet meget varme og dybe følelser for hende. Heldigvis har vi mange år foran os, hvor vi sammen kan udforske os selv og hinanden.

1 kommentar:

  1. Kære Miss
    Ja, 2009 var et år med store forandringer også for mig. Den bedste ting der skete var at jeg lærte Dig at kende og blev Din ejendom. Det er jeg meget lykkelig og taknemmelig for.
    *smiler underdanigt*

    SvarSlet