torsdag den 3. december 2009

Nye følelser

I går var sandelig en begivenhedsrig dag for mig, og jeg tror, det vil blive en af de dage, jeg senere vil tænke tilbage på som en skelsættende dag. Jeg så en ny side af mig selv, og det kom totalt bag på mig og mine omgivelser. Chokerende på den fede måde :-)

Hidtil har jeg forbeholdt mig retten til at være single med flere partnere. Kunne potentielle partnere ikke acceptere, at jeg leger med mange, så kunne de smutte, for så ville det ikke fungere. Siden jeg begyndte at dominere mænd, har jeg haft nogle skønne år med dejlige frække oplevelser med mine legekammerater. For mig har det været en vidunderlig leg.

I går oplevede jeg, at jeg nu er kommet til et andet sted på min erotiske rejse. Nu føles det pludselig rigtigt for mig at involvere mig langt mere følelsesmæssigt. Uden jeg har opdaget det, har jeg flyttet og udviklet mig, så jeg nu ønsker særdeles stramme følelsesmæssige bånd. Derfor står der nu udforskning af dybe, stærke og intense følelser på mit rejseprogram.

2 kommentarer:

  1. Lige meget hvad der sker håber jeg at Miss'ens rejse vil være udfordrende, dejlig og SMuk. *smiler stille*

    SvarSlet
  2. Mange tak min dejlige tøs. Dine ord glæder mig. Glæde er også den følelse, jeg får, når jeg tænker på, at du kommer og besøger mig i næste uge.

    Knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet