fredag den 18. december 2009

Forslag søges ;-)

Med velvillighed fra moongirl og et par af hendes venner lykkedes det i går at få tingene til at flaske sig sådan, at hun kan komme og besøge mig først i januar. Hvilken herlig start på det nye år, jeg får ;-)

Halsbåndet, som jeg vil give moongirl, skal speciallaves efter mål og mine ønsker, og det kan pga julen ikke nå at blive færdigt til næste besøg. Derfor er moongirl og jeg blevet enige om, at vi holder fast i vores aftale i februar, hvor jeg så vil give hende halsbåndet på :-)

Det betyder, at dagene og nætterne i januar er helt frie, og jeg kan fylde dem med hvad, jeg nu har lyst til. Smerte og havregrød bliver væsentlige elementer. Skulle der sidde en læser derude med forslag til, hvad jeg skal udsætte moongirl for, så modtages forslag meget gerne (måske ønsker til fotografier eller fremvisning af moongirl på webcam?) ;-)

4 kommentarer:

  1. Ja, jeg har heldigvis intet at skulle sige, men læserne kunne forslå rundstykker til mig, også..*fniz* aii seriøst; jeg er glad for at Miss Louise har taget imod min ubetinget underkastelse, og jeg ser med lyst og "frygt" frem til d. 4 januar...!

    SvarSlet
  2. Hej min kære tøs... din Herre ville da nyde at se Miss Louise straffe tæven... altså via webcam.

    Mon ikke tæven længes efter at modtage Miss' behandskede hånd i sin tæverøv... selvfølgelig efter lang tids bondage og udblokning. Gerne i pirrende strik... smiler. Med masser af klemmer i tævens stive klit!

    Mens tæven ligger bundet vil jeg nyde at straffe min tøs, uden tæven kan følge med... smiler. Selvfølgelig i lakkjolen...

    KLASK fra din Herre

    SvarSlet
  3. Hej til verdens bedste Herre :-)

    Dine ordrer glæder jeg mig meget til at udføre. moongirl har lige på msn foreslået, at hun også bliver gagget, når hun skal bindes og blindfoldes ;-)

    Hej min dejlige tæve,

    der er ingen rundstykker, men lutter havregrød til dig :-P

    Kærlige juleknus og tanker til jer begge fra
    Louise

    SvarSlet
  4. *piver højlydt og kigger desperat i kalenderen efter et vigtigt møde der kan flyttes til d. 5 januar eller noget* Åh nej kalenderen kan ikke engang redde min stakkels krop og sind...*kigger underkastet op på Miss'en*

    SvarSlet