mandag den 7. december 2009

Forberedelser

De seneste dage har budt mig travlhed, så jeg er temmelig træt her til morgen. Morgenkaffen bliver nydt ekstra meget i dag, for jeg har en del på programmet for resten af dagen.

I morgen kommer min dejlige tøs moongirl, og det kræver nogle forberedelser. Jeg glæder mig meget til et par dage sammen med hende, og jeg har planer om at byde hende nogle ting, hun ikke tidligere har prøvet med mig. Jeg har jo en sort bog til moongirl, og der står temmelig meget i den. Det er tid til afregning.

Det bliver et par dage, som forhåbentlig vil bringe os tættere sammen og tilføre vores forhold nye dybder. Jeg har planlagt nogle ting, som er nye for mig, og jeg er spændt på, om de tænder mig ligeså meget irl som i min fantasi. Jeg føler mig utrolig heldig over, at moongirl giver mig mulighed for at udvikle mig som Domina og afprøve nye sider af mig selv. Det er en dejlig gave, som jeg værdsætter meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar