onsdag den 23. december 2009

CyberHerrens julegave

I dag gav min CyberHerre mig en meget dejlig overraskelse - han tog sig midt i al arbejdet og juletravlheden tid mig i flere timer. Hvilken tøs kan så ønske sig mere i julegave? Ikke jeg ;-)

Sms'erne blev hurtigt mere og mere lystfyldte, og jeg fik en pragtfuld dag med elskovskugler. Vi skrev en del om moongirls næste besøg, og Herren havde en masse idéer og ønsker til, hvad jeg skal lave med moongirl i januar. Det bliver vildt frækt, og jeg kan næsten ikke vente ;-)

2 kommentarer:

  1. iiih, jeg kan heller ikke vente, meeen ham Cyberherren har vist for mange ideer til stakkels lille sarte mig. 'piver og klynker højt*

    SvarSlet
  2. Min tøs altså... Du er hverken lille eller sart... Men du har ret i, at CyberHerren har mange idéer ;-)

    SvarSlet