mandag den 7. december 2009

Domina planer

Om et døgn er moongirl her. Jeg glæder mig meget til at se og bruge hende igen, for det er jo længe siden sidst. Jeg har denne gang tænkt en del over, hvad jeg gerne vil udsætte hende for, og smerte er en stor del af det. Ydmygelse er også et element.

Jeg satser på, at tirsdag bliver en hyggedag, hvor vi snakker og giver hinanden gaver. moongirl er uddannet massør, og det vil jeg sikkert benytte mig af i morgen aften, for det er jo dejligt med en god omgang massage.

Onsdag bliver, hvis alt går, som jeg har planlagt, noget af en prøvelse for moongirl, for der skal hun stå til regnskab for den sorte bog, og der er MANGE forseelser i den. Ikke bare er der skrevet meget i den sorte bog, men jeg har heller ikke tænkt mig at være så blødsøden, som jeg var sidste gang. Hun skal nok få sin sag for.

Jeg glæder mig meget til at tilføre moongirl masser af smerte. Mmm, det tænder mig ;-)

2 kommentarer:

  1. *piver og klynker* Jamen kære Miss, jeg er en lille, sød og sart tøa. Kan jeg virkelig klare alt det Du har planlagt? *snøfter* Hvad sker der så torsdag, udover at Du vel skal nusse min godt brugte krop?
    Jeg tager naturligvis min straf og gør alt for Dig, men det kommer vist til at gøre ret ondt at følge mit tøsehjerte. *piver højlydt*

    SvarSlet
  2. Det med, at du er "en lille, sød og sart tøs", kan du godt glemme. Din sorte bog viser, du er en fræk tæve. Og ja, det kommer til at gøre ret ondt på dig.

    Torsdag er jeg sikkert øm af at svinge piskene og spanskrørene så meget over dig, at det nok vil være passende, at du giver mig en omgang lindrende massage ;-)

    SvarSlet