mandag den 4. januar 2010

Skuffelse

I dag skulle moongirl komme, og alt var klart til det - hun havde pakket det hele, og jeg havde købt alt ind til dagene sammen med hende, men jeg var nødt til at aflyse. Siden lørdag aften har jeg været noget så usigelig træt, at jeg slet ikke kan hænge sammen. Jeg har frosset, haft hovedpine og ondt i hele kroppen. I nat fik jeg endelig varmen, men jeg er som drænet for kræfter, og jeg har stadig hovedpine og er øm i kroppen.

Jeg er så ked af, at jeg måtte aflyse, men jeg kan bare slet ikke overskue at få besøg nu. Jeg havde glædet mig utrolig meget til dette besøg, og jeg havde så mange idéer til ting, jeg ville udsætte moongirl for. Jeg er så skuffet og træt af, det ikke bliver til noget. Øv.

2 kommentarer:

  1. Kære Miss Louise
    Jeg er også skuffet og ked af det, men vi har masser af tid foran os og med kærligheden som ballast går det helt sikkert. Husk vi skal ses i starten af februar og billetterne er købt. Op med humøret, Du får hvilet og kan se frem til mange gode oplevelser fremover. Jeg er Din trofaste tæve der vil være ved Dine fødder lige meget hvad! *smiler ydmygt og trøstespiser peanuts*

    SvarSlet
  2. Min dejlige tæve,

    Ja, jeg ved det godt, men skuffelsen er bare svær at sluge. Men jeg ved godt, det er bedre at vente. Det har jo også den fordel, at jeg så kan udtænke endnu mere, jeg vil udsætte dig for ;-)

    Knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet