onsdag den 27. maj 2009

Magt og kontrol

Oplevelsen med ham den anden nat flyder sammen for mig. Begyndelsen og slutningen er jeg sikker på, men jeg kan ikke huske rækkefølgen af de andre ting.

Da han kom, lå jeg med blindfold på og en oppustelig plug med vibrator i røven. Han legede med butt pluggen - pustede den op, lukkede luften ud ígen og trak den frem og tilbage. Endelig tog han den ud og gav mig hans vidunderlige pik i stedet for.

Den nat følte jeg, at jeg var meget åben i røven. Jeg havde også brugt en anden slags glidecreme. Jeg var ikke så følsom analt, men om det skyldtes pluggen eller glidecremen, ved jeg ikke. Dog kom jeg flere gange, mens han kneppede mig i røven.

På et tidspunkt tog han et fast greb i mit hår, mens han stødte op i mig igen og igen. Det var himmelsk.

I en tid tog han også ved mine balder, og jeg elskede følelsen af at blive taget, brugt og besiddet af ham.

Senere gav han mig en hård lussing, fordi jeg stønnede, mens jeg slikkede ham. Lussingen lå hårdhedsmæssigt på grænsen af, hvad jeg kan klare, så den sendte chokbølger gennem mig. Den virkede ekstra smertefuld, fordi han ikke som første gang blidt kærtegnede kinden bagefter.

Mens jeg fik lov til at nyde hans pik i min mund, gav han mig nogle få meget smertefulde slag på balderne. Han klemte også mine brystvorter med sine stærke fingre.

Noget, som virkede meget beroligende på et tidspunkt, hvor jeg var tæt på at panikke, var, at han tog mine hænder og lagde dem på sine lår. Følelsen af hans dejlige krop mod mine hænder gav mig ro, og jeg kunne fortsætte med at lade ham mundkneppe mig.

Aftenens store overraskelse var, at han blidt lagde det vidunderlige kvælerhalsbånd om min hals. Mens han tog mig analt, strammede han langsomt halsbåndet, og jeg blev salig. Det var endnu bedre, end jeg havde forestillet mig. Hans kontrol og magt over min vejrtrækning tændte mig enormt meget.

At han så endda valgte at belønne mig med at sprøjte sin sperm i min villige og modtagelige mund gjorde, at det var en glad, mæt og tilfredsstillet tøs, der bagefter kunne se Herrens charmerende smil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar