lørdag den 23. maj 2009

Et løfte

På nettet har jeg gennem tidens løb læst lidt om breath control. Det har ikke sagt mig noget, og jeg har ment, det var for farligt at lege med. Det var før, jeg mødte ham. Nu fantaserer jeg nemlig om, at han styrer min vejrtrækning. Tanken tænder mig meget, og jeg higer efter at prøve det med ham. Trods mine tidligere forbehold mod åndedrætskontrol, så er jeg slet ikke bange eller nervøs, når jeg tænker på det nu. Han har helt styr på, hvad han laver, og derfor er jeg helt tryg ved det.

Sidst han besøgte mig, havde han et lækkert og meget frækt kvælerhalsbånd med, som han viste mig. Synet og følelsen af det mellem mine hænder gjorde mig vildt liderlig, og jeg tiggede ham om at bruge det på mig. Det ville han ikke, men han lovede mig, at han nok skal gøre det engang. Alt i mig sukker efter, at han lægger det smukke sorte kvælerhalsbånd om min hals og strammer til, så det gør mig meget glad, at han har lovet mig den oplevelse. Han er nemlig en mand, der holder sit ord.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar