søndag den 17. maj 2009

Lussinger og sperm

Efter at have kneppet mig holder du bydende det fyldte kondom frem til min lukkede mund. Du siger med i et blidt tonefald, at du vil se tøsen nyde sin Herres sperm. Jeg kigger bare på dig, hvilket får dig til at sige, du giver mig lussinger, hvis jeg ikke øjeblikkeligt åbner munden. Jeg holder stadig munden lukket, og du giver mig et par lussinger på den ene kind. Mens du med den ene hånd langsomt lader indholdet af kondomet glide ned mellem mine åbne læber, nusser du med den anden hånd blidt min kind, mens du fortæller mig, at jeg er en dygtig tøs, der sådan villigt tager imod min Herres sperm.

2 kommentarer:

  1. Hmm vi har lige udvekslet lidt ord på Forum, og du henviste til denne side, inden vi rigtig nåede at få gang i dialogen. Det er blandt andet i forbindelse med lussinger at vi matcher *S*

    SvarSlet
  2. Er spændt på, hvilke andre områder vi matcher på... S

    SvarSlet