onsdag den 20. maj 2009

Dit første besøg

På bordet stod der kander med friskbrygget kaffe, te og isvand. Dit krus stod der samt glas og tævens kop, drikkeskål og madskål. Jeg sad på knæ med blottede bryster og balder, hænderne på ryggen, min pink yndlingsdildo i fissen samt halsbånd, hundesnor og blindfold på. Jeg var så nervøs og bange, at jeg rystede som et espeløv, da du trådte ind i mit hus.

Med blide kærtegn og ord fik du mig til at slappe af, og stor var min nydelse, da din pik erstattede dildoen i min fisse. Resten af tiden med dig glider sammen for mig, og jeg erindrer kun forskellige løse brudstykker.

Du tog kondomet af og lod mig slikke din sperm af din pik. Du gav mig blide lussinger. Du fik mig til at kravle, mens du holdt fast i hundesnoren. Du beordrede mig til at sidde på toilettet og tisse, mens du legede med mine bryster. Du stak din pik i munden af mig og begyndte at tisse, og jeg slugte al din urin undtagen en enkelt dråbe. Du skiftevis brugte en dildoen i fissen på mig og piskede mine balder. Du satte sugekopper på min klit og mine brystvorter. Du brugte den tykke ende af den blå analstav i min røv, mens du kneppede mig. Du beordrede mig til at slikke din pik og din røv. Du satte justerbare klemmer med takker i mine bryster. Du fik med et fast greb i halsbåndet mig til at tie midt i en sætning.

Du fik mig til at hige efter mere. Meget mere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar