mandag den 18. maj 2009

Bryster og klemmer

Længslen efter et par krævende mandehænder omsluttende mine bryster er stor. At mærke den søde smerte, når hænderne klemmer til. Niver og klemmer mine brystvorter og gør dem struttende af lyst.

Fantaserer også meget om, at du beordrer mig til at sidde med hænderne på ryggen, mens du leger med klemmer på mine bryster. Prøver nogle forskellige klemmer på mig og leger med dem, mens du roser mig for at være en dygtig tøs, der sådan tager imod den smerte, som min Herre byder mig.

2 kommentarer:

  1. Skrev en kommentar under et andet indlæg. Nu har jeg læst din alle dine tilgængelige indlæg. Spændende lyder du. Synd vi ikke fik vekslet flere ord. Du nævnte i forbifarten at du måske ville sørge for, at du kunne kontaktes via denne blog. Du virker spændende og jeg er nødsaget til at satse *S* Kontakt mig eventuelt via adressen: testerblot@sol.dk

    SvarSlet
  2. Mange tak for de rosende ord. Jeg fik som lovet skrevet en kontaktmulighed her på siden. Den er du velkommen til at bruge, hvis du stadig ønsker kontakt. ss

    SvarSlet