torsdag den 28. maj 2009

Dildogymnastik

I søndags chattede jeg med en spændende Herre, der kom med følgende forslag om, at jeg prøvede dildogymnastik.

En dildo indføres i fissen og sættes fast med en trussebondage, hvorefter tøsen sætter sig på gulvet med så spredte ben som muligt. Nu skal tøsen så strække hænderne ud mod fødderne. Bevægelserne skulle så bevirke, at tøsen nærmest knepper sig selv med dildoen.

Herren foreslog, jeg krydrede det med et blindfold, klemmer i brystvorterne og satte et æggeur til at ringe efter 10 minutters forløb.

Jeg var nysgerrig efter, hvordan dildogymnastik ville virke på mig, så jeg prøvede det. Desværre begik jeg den fejl at bruge en for lang og hård dildo - det gjorde temmelig ondt, da jeg sad med den.

Ide'en finder jeg dog tiltalende og en sjov og anderledes form for onani, så jeg vil helt sikkert prøve det igen, hvis jeg får købt en kortere og blødere dildo.

2 kommentarer:

  1. Dildogymnastik... det var dog fantastisk.

    Det burde på programmet på landets aftenskoler fra næste sæson.

    Knus fra din CyberHerre

    SvarSlet
  2. I så fald det kommer på efterårets program, så melder jeg mig :-)

    Knus fra din tæve

    SvarSlet