lørdag den 16. maj 2009

Blowjob og lussinger

En sen nattetime på chatten resulterede i kontakt med en spændende Mand, som jeg i min kådhed lovede et blowjob, hvis han kiggede forbi. Efter udveksling af billeder via email og en hel del sms'er sad jeg en anden sen nattetime ude på min terrasse med blindfold på og hørte hans bil i min indkørsel.

Nervøs var jeg, men hans stille og rolige bevægelser, gjorde mig tryg, og det var med stor nydelse, jeg åbnede munden og modtog hans dejlige pik, da han holdt den frem mod mine læber. Uden ord blottede han langsomt mine bryster, og hans stærke fingre kneb mine brystvorter, mens jeg stadig slikkede ham. Smerten bevirkede, jeg kom med lyde, hvilket fik ham til at bøje hovedet ned over mit og stille sige, at jeg fik lussinger, hvis jeg ikke holdt lydene inden i mig selv.

1000 tanker for gennem mit hovede i løbet af et splitsekund, og jeg valgte at stønne videre. Stille tog han og gav mig den første lussing, hvilket sendte lystbølger direkte til mit skød. Blidt nussede han min kind, mens jeg fik en mere normal vejrtrækning igen.

Ialt blev det til 3 lussinger, inden han sprøjtede i min mund, som villigt tog mod hans skønne safter. Han krævede, jeg holdt spermen på tungen og viste ham det. Da jeg endelig fik lov til at synke, smagte det himmelsk.

Det var en vidunderlig oplevelse for mig, fordi jeg følte mig så tryg ved ham, og han vandt min tillid ved rolige bevægelser, stemmeføring og ikke mindst hans enestående evne til at læse min krops signaler, som var det en åben bog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar