søndag den 22. november 2009

Nye udfordringer

Telefonen ringede i går aftes. Det var HAM. Han kunne komme og besøge mig indenfor kort tid :-)

Jeg fik fortalt ham, at jeg meget gerne ville slikke ham. Det er en ting, jeg efterhånden har let ved, og jeg føler mig ikke genert eller forlegen over, at jeg er så vild med at give ham blowjobs.

Da han kom, klædte han sig af, og bød mig at tage sin pik i munden. Mmm han duftede helt vidunderligt, og han smagte endnu bedre, end jeg huskede. Men jeg måtte sande, at blowjobs er en af de færdigheder, jeg glemmer, når jeg ikke er i øvelse og træner jævnligt. Derfor måtte jeg kæmpe meget med både min vejrtrækning og kvælningsfornemmelser.

Han er jo helt speciel, og han formåede trods mine vanskeligheder alligevel at få mig til at nyde det så meget, at jeg mere end en gang skælvede i en lækker orgasme. Til sidst belønnede han mig med at sprøjte sin dejlige sperm ind i min våde villige mund, og det var en fantastisk følelse at sidde der med hans safter hvilende på min tunge, inden jeg begærligt sank himmerigsmundfulden.

Midt i det hele oplevede jeg noget, der tog pippet fra mig - pludselig følte jeg sådan en lyst til at mærke hans hænder om min hals. Jeg sad foran ham med hans pik i munden, og jeg var helt besat af tanken om hans hænder omkring min hals. Alle mine blokeringer gjorde det desværre umuligt for mig at bede ham om det, så det er en ting, jeg bliver nødt til at arbejde med fremover.

Han er typen, der planter en ide i mit hovede. Han sørger med få drillende bemærkninger for, at ideen rodfæster sig i mig. Efter nogen tid giver han så ny næring til ideen, og derefter venter han tålmodigt på, at den modnes, og jeg til sidst selv beder ham om at gøre det.

Om han er sådan overfor alle, ved jeg ikke. Måske er han kun sådan overfor mig, fordi han ved, jeg har svært ved at sætte ord på mine lyster. Uanset hvad, så er det en metode, der får mig til at tænke og sætter skub i min udvikling :-)

2 kommentarer:

  1. Hej jeg har fået mig forvildet herhen ad blogveje og links.

    Jeg har det ligesådan, med ideer og nyt.. de skal nærmest drysses ind i mit hovede på en tydelige og allgievel underfundig måde og så sættes mine lyster og fantasier igang som jeg modnes til det nye.


    LilleQ

    SvarSlet
  2. Du er velkommen LilleQ :-)

    Det er dejligt, når man møder nogen, der er i stand til at twiste ens hjerne, så man ender med at brænde af begær efter nye ting ;-)

    SvarSlet