tirsdag den 17. november 2009

Smagen af lykke

I nat drømte jeg den dejligste drøm, og jeg vågnede med længslen efter HAM pulserende i hele kroppen :-)

I drømmen bød han mig at slikke sin smukke pik, og stor var min lykke over at få lov til at mærke ham med mine følsomme læber og tunge. Han passer perfekt i min mund, og jeg er mildt sagt vild med at blive brugt på den måde af ham.

Han er langt fra den første mand, der har haft sin pik i min mund, og jeg har altid nydt at slikke. Har oplevet det som en gave, når en mand har stønnet sin orgasme ud og givet mig sine safter i min mund. Men med HAM føles det endnu bedre, og når han sprøjter sin sperm mellem mine læber, så skælver jeg af lyst og nydelse. Han smager nemlig af lykke, og jeg kan ikke få nok af den smag.

Det er på høje tid at sende ham en sms og tigge ham om at lade mig smage ham igen ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar