torsdag den 8. oktober 2009

Sat på plads

I tirsdags meddelte CyberHerren mig, at han ville få meget travlt med møder de næste dage. Derfor indstillede jeg mig på, at han ville få for travlt til kontakt med mig. I går fik jeg alligevel sms fra CyberHerren, hvilket jeg naturligvis blev glad for :-)

I min naivitet troede jeg, at jeg kunne slippe godt afsted med en en fræk bemærkning - jeg troede, han havde for travlt og ville være nødt til at se igennem fingre med min flabethed. CyberHerren tog endnu engang fusen på mig, for han satte mig lige godt og grundigt på plads med en totalt uventet bemærkning, så jeg med det samme fortrød, jeg havde været så kæphøj. CyberHerren har en fantastisk evne til lynhurtigt at sætte mig på plads, og det beviste han endnu engang i går. Det var dejligt at føle mig som hans tøs, der gør klogest i at være sød og lydig ;-)

2 kommentarer:

  1. smiler overbærende til min tøs... hvordan kunne du være i tvivl..?

    KLASK fra din CyberHerre

    SvarSlet
  2. Herre, jeg ved det ikke - måske pga naivitet?

    Knus fra
    Din tøs

    SvarSlet