tirsdag den 13. oktober 2009

Fordom

Har lige chattet inde på Forum og deltog i en diskussion om, hvordan slaver er. En såkaldt "Herre" var af den overbevisning, at slaver, der er karrieremennesker (sidder i topposter som ledere og direktører), er vattede mænd...

I Guder, hvor jeg raser...

Det er totalt modsat mine meninger og erfaringer, for jeg har oplevet den slags mænd som værende velafbalancerede mænd, der har modet til at afgive kontrollen og magten til en kvinde i privatlivet. I mine øjne er slaver på ingen måde vattede, underkuede mænd, men stærke, stolte mænd :-)

1 kommentar:

  1. Øh, mener han mon det samme om hos tøser? Jeg er da ikke vattet. Tænk sig at jeg giver slip og lader Dig SMukke Louise bestemmer over mig. Jeg kender flere der synes at det er modigt.
    Jeg har stødt på den slags "herrer" på Forum, og de er som regel arbejdere der i det daglige ikke har noget ansvar eller magt på arbejde og så spille de magtfulde "herrer" på nettet. *sukker* Nå, vi er nogen der har mere erfaring end cybererfaring.

    Ydmyge og modige hilsner
    moongirl

    SvarSlet