lørdag den 10. oktober 2009

Livet er som en rose

- smukt og dejligt, men med torne...

Nogle dage er det gråvejr, og nogle af mine dage er tungsindige. Det er heldigvis efterhånden sjældent, at jeg bliver overvældet af mørke, negative og triste følelser, men den anden dag sparkede sådan en dag mig langt ned under det følelsesmæssige frysepunkt.

Det var en lang og svær dag at komme igennem, og det gjorde så forbandet ondt. Men jeg er blevet stærkere. Istedet for at være fastholdt under frysepunktet i ugevis, så tog det mig nu kun en enkelt dag at bevæge mig op mod de lyse og positive følelser - tankens kraft er i sandhed stor.

Eftervirkningerne sidder stadig i kroppen, så jeg har udskudt aftaler på ubestemt tid og har givet mig selv tid til at komme helt ovenpå igen. Denne weekend står der derfor forkælelse på programmet - jeg vil give mig selv den gave at lave nogle af de ting, som jeg af erfaring ved, der er gode for mig :-)

1 kommentar:

  1. Husk at jeg altid vil være der, og vil gøre alt for at Du har det godt og kan se det positive i livet. *SS*

    Kærlige tanker og energier
    moongirl

    SvarSlet