mandag den 15. juni 2009

Overmandet af pæn pige syndromet

Han havde skrevet, at han ville tage mig analt, men det endte med et blowjob og smæk, fordi jeg var overmandet af pæn pige syndromet og derfor ikke kunne klare tanken om analsex.

Hans faste greb om min nakke og i mit hår sendte mig i himmerige for tævetøser, og han forlængede det ved at give mig nogle hårde smæk på balderne med kvælerhalsbåndet. Denne gang kunne jeg igen klare deep throat med hans skønne pik, og han styrede min vejrtrækning med sin pik. Lykkelig var jeg, da han sprøjtede sin sperm ned i min villige og modtagelige hals.

Gid jeg dog kunne slippe helt af med "den pæne pige" i mig, for det er så hæmmende for min seksualitet. Syndromet blokerer for nogle dejlige oplevelser, så jeg vil tage kampen op med det i den kommende tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar