mandag den 15. juni 2009

Ordenes magt

En dag, som ellers stod i familiehyggens tegn, blev pludselig forvandlet til en dag fuld af erotisk lyst og nydelse. Du var online på msn, og jeg fortalte dig, at jeg fantaserede meget om, hvordan du brugte mig. Du reagerede ved at beordre mig til at smøre fissen grundigt ind i kamfercreme og sætte den store godt indsmurte plug i min liderlige dunkende fisse. Det skulle jeg gå med, mens jeg ryddede op og gjorde mig klar til at tage afsted på familiebesøg.

Du kender mine svagheder, og jeg måtte kun få orgasme, hvis det skete ved, at jeg kneppede mig selv i røven med en dildo. Liderlig som jeg var, kunne jeg ikke andet end nyde det, og jeg kom i en pragtfuld analorgasme.

Inden jeg skulle afsted, skulle jeg sætte elskovskugler indsmurt i rigelige mængder af kamfercreme i fissen. Det bevirkede, at jeg i toget var meget bevidst om, at jeg var en tæve. Og det gjorde naturligvis transporttiden langt sjovere.

Jeg fik også lov til at realisere en anden af mine fantasier den dag. Ord tænder mig, og er der noget, du er god til, så er det ord. Både verbalt og skrifteligt kan du med dine ord gøre mig vanvittig af liderlighed. Du lod mig prøve noget, jeg længe har drømt om - at skrive ord på min krop. Det var en stolt og mildt sagt liderlig tøs, der på cam kunne vise dig, at der stod "Din" tæve på mine bryster. Synet af dit nick på mit bryst tændte mig utrolig meget, og jeg nød det langt mere, end jeg havde forestillet mig, at jeg ville gøre. Virkeligheden oversteg langt fantasien.

Resten af weekenden gik jeg med de to ord skrevet på min krop, og det fyldte mig med glæde, lyst, nydelse og stolthed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar