mandag den 15. juni 2009

Blowjob uden breath control

Han havde lige tid og lyst til at få et hurtigt blowjob, inden han skulle videre i dagens program, og jeg var naturligvis villig til at efterkomme hans ønske, selvom jeg ikke var i specielt tøse-humør. Men han smager jo himmelsk dejligt, og jeg er vild med følelsen af hans pik i min mund, og derfor sad jeg klar, da han ankom.

Et eller andet i mig blokerede for, at jeg kunne give mig så meget hen, som jeg ellers kan med ham. Jeg kunne ikke holde vejret, når hans pik var i min mund. Og jeg kunne den dag heller ikke klare deep throat med ham. Som altid havde han føling med mig, så han lod sig nøjes med et almindeligt blowjob uden dominans. Det var jeg ham meget taknemmelig for, og jeg nød smagen af ham, da han sprøjtede sine safter i min mund. Jeg holdt spermen lidt på tungen, så jeg kunne vise ham det. Hans smil gjorde mig glad.

Bagefter udskød han sine planer, så han kunne sidde og tale med mig om bøger. Han anbefalede mig nogle krimier, som jeg vil forsøge at få købt til min bogsamling. Efterfølgende har vi talt om, at jeg måske var bange for at slå hjernen fra, og det var derfor, jeg ikke kunne give mig hen til ham. Hvad forklaringen end er, så var det en lidt underlig oplevelse for mig, men jeg er så glad for, at han formåede at gøre det til en dejlig oplevelse for mig alligevel. Tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar