mandag den 17. maj 2010

Intet nyt er godt nyt

Et hurtigt kig rundt på min blogroll tyder på, at jeg ikke er den eneste, der har ladet blog være blog i et stykke tid. Livet leves her med alt, hvad det indebærer, og i en periode var det på bekostning af BDSM - og derfor bloggede jeg ikke.

BDSM er igen blevet en ting, som jeg bruger en del tid på - jeg hverken kan eller undvære det. Min subside er næsten ikke tilstede i denne periode af mit liv - dog føler jeg mig stadig som CyberHerrens tøs, men jeg glædes inderligt over, CyberHerren er meget tålmodig og lader mig få så meget rum og tid til at være Miss. Og Miss det er jeg :-)

Miss for moongirl, der tilkæmpede sig en stor plads i mit hjerte. Mine følelser for moongirl vokser sig stærkere, og i samme takt higer jeg efter at ydmyge hende mere og mere. Underligt, men sandt. Som den lydige tæve, moongirl er overfor mig, så lader hun mig ydmyge hende, og hun lader mig gøre det på måder, som er nye for mig - lader mig få frie hænder til at gøre med hende, hvad jeg vil. Findes der større gave?

Miss for et par af mine "gamle" slaver, som jeg nyder at lege med. Den ene og jeg er startet på at forvandle mit tidligere soveværelse til et spankingrum. Det har længe stået på min ønskeseddel, og jeg nyder, at det nu er ved at blive realiseret og til virkelighed. Det bliver luksus at have et værelse, der er reserveret og ikke mindst indrettet til leg.

Miss på min hjemmeside - hjemmesiden er mit BDSM-hjertebarn og min "dagbog" som den styrende i legen. Jeg har i den seneste tid nusset om hjemmesiden og opdaterer den løbende :-)

Jeg hygger mig gevaldigt og nyder livet :-)

2 kommentarer:

  1. iiih *rødmer* sikke søde ord fra en så Sadistisk Miss..*klynk* Det er en stor ære at være Miss'ens legetøj og eksperiment og derfor er det da naturligt at Miss'en skal have frie hænder. Tæven takker ydmygt for det SMukke halsbånd og ser med bange anelser frem til juni....*piver stille*

    SvarSlet
  2. Hej Miss
    Hvordan kommer man i kontakt til dig, har ivrigt læst næsten alle sider på dit bricksite, og er vildt interesseret i at skrive til dig.

    /T

    SvarSlet