mandag den 7. september 2009

moongirls besøg

Den seneste uge har jeg haft besøg af min transslavinde moongirl, og det har været en dejlig uge, hvor vi har haft mulighed for at lære hinanden at kende. Det har været spændende at møde hende efter så lang tids skriverier, og heldigvis viste hun sig at være, som jeg havde fået indtryk af gennem vores mange mails og chats på msn :-)

Det har været den rene luksus at have en stuepige i disse dage, og jeg har nydt hver en kop kaffe og hver en bid mad, hun har lavet til mig. Det har også været dejligt med nusseri og massage, så jeg glæder mig allerede til næste gang, moongirl besøger mig ;-)

1 kommentar:

  1. Tøsen har også nydt det og har været glad for igen at mærke spanskrørets søde slag. Tøsen savber Miss'en og ser frem til næste besøg.

    SvarSlet